Thursday, December 08, 2011

Punca aku buat Blog?


Aku bukanlah org yg pandai sgt dengan blog-blog ni..tp dek kerana kebangangan sesetengah blogger(blogger di atas, korg pandai2 la cari sendiri) yg memang dah habis idea, dh kering perah otak, smpai otak kt lulut pun dia sanggup perah bagi mendapatkan idea menambah follower, menambah pengundi, so aku dah jadi bahan fitnah apabila photo aku bersama DSAI dijadikan bahan fitnah..

Biar aku bagi tau alkisahnya, gambar tu, chentha hati aku sendiri yang tolong snap masa kami menghadiri open house (raya puasa 2010) di rumah Dr. Badrulamin di..aku x ingat tempatnye (aku mmg ada masalah ingat jalan, peta, dsb) kebetulan masa tu DSAI pun hadir..so salah ke aku nk ambil gambar dgn salah seorang manusia paling femes kat Malaysia?

Defuqqq? manusia marhaen mcm aku ni pun nk jd bahan menang undi ke? piirraaahh!!! LOW CLASS punya mentaliti! Kita jumpa di Padang Mahsyar blogger kaki fitnah!
inilah photo aku bersama DSAI yg dijadikan fitnah tu..ada logik ke bai?

6 comments:

  1. sabar lah..apa2 hal pun..aq org prtama follow blog ni? baru td dri blog serius..tau..

    ReplyDelete
  2. inshaAllah, sabar la ni..thnx sbb jd org 1st, tgu anugerah tahunan dr aku k =)

    ReplyDelete
  3. BS brought me here.

    Doa orang teraniaya akan dimakbulkan Allah InsyaAllah.

    ReplyDelete
  4. mb ko pernah aniaya org. tu pasal la ko d aniaya blk. fikir2kan n renug2kn lah.. mb ko pernah sktkan hati org dan mungkin ini balasan atas apa yg telah kau lakukan..

    ReplyDelete